| Kanadalılar da Akdeniz Diyetini Keşfetti |
|
Kanada'nın Hamilton şehrindeki McMaster Üniversitesi'nde yapılan araştırma, Akdeniz diyetinin kalp sağlığı üzerinde son derece etkili olduğunu ortaya koydu. Dr. Sonia Anand ve ekibi tarafından yapılan ve ülkedeki gazete ve televizyonlar tarafından geniş yer verilen araştırmanın sonuçlarına göre meyve sebze, yoğurt, peynir, kuruyemiş, ceviz, kepekli un, yulaf, çavdar, balık ve baklagillerin günün öğünlerine düzenli dağılımıyla oluşan Akdeniz diyeti kalp krizi riskini önemli ölçüde azaltıyor. AA
|
Ataşehir Online Copyright © - Tüm hakları saklıdır - Kaynak gösterilerek alıntı yapılabilir.
03.09.2010 - Ataşehir Nöbetçi Eczaneler
GÜN ECZANESİ
Adres : Yeni Çamlıca Mh. Dursunbey Cd. No:13C Yeni çamlıca Ataşehir İstanbul
Tel : 2166610906
MERKEZ SİNAN ECZANESİ
Adres : Karslı Ahmet Cad. Yeniyol Durağı No: 42/1 (İçerenköy Sabit Pazarı Önü) İçerenköy Ataşehir İstanbul
Tel : 2165739037
VİTAMİN ECZANESİ
Adres : Barbaros Mah. Karanfil Sok. No. 6 Kentplus Sitesi Pleon Sportivo Kompleksi Trio Konutları Arkası Uphill Sitesi Yanı Batı Ataşehir Ataşehir İstanbul
Tel : 2166886161